« Home | mana yang lebih baik » | bimbang » | Islam » | abu-abu » | nikah » | sudah lama » | sekolah » | Masjid Megah » | menjual keperawan » | Ro-Cin (roti cinta) »

mimpi

aku tau
banyak halangan untuk dapat bertemu denganmu

aku sadar
aku bukan siapa-siapa untuk menjadi milikmu

bertemu dan memilikimu merupakan sebuah harapanku
semalam aku bermimpi bersamamu
walaupun hanya didalam mimpi tapi itu cukup
cukup menghapus dahaga untuk bertemu

aku yakin semalam kamu juga bertemu aku
walau hanya didalam mimpimu
mungkin ini hanya sebuah mimpi
mimpi yang akan jadi kenyataan

jika rindu aku
pangggil aku dalam mimpimu
aku pasti datang menemuimu

terima kasih sudah datang dalam mimpiku....

Google Docs & Spreadsheets - Pengolah kata dan spreadsheet web. Edit halaman ini (jika Anda punya izin) | Laporkan spam